Forum Forum o grze Dance! Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

Ponad to jak przynajmniej wyczytałam w necie ten lekarz mia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grze Dance! Strona G│ˇwna -> NowoÂci ze Âwiata Dance!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
25lv Go Go 100lv



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 751
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 16:05, 10 Kwi 2014    Temat postu: Ponad to jak przynajmniej wyczyta┼éam w necie ten lekarz mia

Dyspensa polega na tym, że jeden posiłek w tygodniu (np.
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak jest u Was dziewczyny? Durny palant przylaz┼é z pepsi tam by┼é kierowc─ů, u nas by┼é sprzedawca, koordynatorem i zdegradowali go za mobbing nagrali┼Ťmy gnoja, teraz jest trenerem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://wijkraad.st-rt.info/viewtopic.php?f=9&t=3552]?Tob─ů? [/url]

Niestety, je┼╝eli chodzi o Gabiela, to nikt z moich znajomych nie by┼é na szkoleniu. [link widoczny dla zalogowanych] by┼éam dzi┼Ť u fryzjerki co do ┼Ťci─ůgania.
Ja te┼╝ uwa┼╝am , ┼╝e to super, ┼╝e masz takiego Kogo┼Ť (zakonnika) z kt├│rym tak dobrze si─Ö rozumiesz, tym bardziej teraz kiedy rozsta┼éa┼Ť si─Ö z ch┼éopakiem. Dalej ju┼╝ nic nie czu┼éam, ┼╝e wyci─ů┼é mi to ┼Ťwi┼ästwo, kawa┼éek paznokcia. 3kg w tydzien Ale zapanowa─ç nie mog┼éam nad tym. Goi si─Ö ┼Ťwietnie , naprawd─Ö nieomal jej nie wida─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja sie kompromituje? A teraz przemywam sobie rumiankiem i p├│┼║niej spirytusem salicylowym... Kilka miesi─Öcy temu podejrzewano u mnie refluks ┼╝o┼éadkowy (moja siostra na to cierpi). pozdrawiam Og├│lnie to kr─Öc─ů si─Ö nawet ┼éadnie ale ca┼éy efekt psuje to ┼╝e si─Ö troch─Ö pusz─ů i s─ů w niekt├│rych miejscach suche . Okaza┼éo si─Ö, ┼╝e wynik markera mie┼Ťci si─Ö w normie (max. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moze to tez zalezy od predyspozycji organizmu, np jednym szybciej piety robia sie szorstkie, a innym w ogole.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdro!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
vesnanka tylko, żeby za lekko się nie zrobiło
Tu mozna poczytac cos ciekawego na ten temat:
[link widoczny dla zalogowanych]
Najlepiej gdyby nie u┼╝ywa─ç chemi, pewnie nic Ci si─Ö nie stanie jak posmarujesz si─Ö emulsj─ů ale jak sie nie posmarujesz te┼╝ nic ie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

My┼Ťla┼éam ┼╝e to st─ůd: [link widoczny dla zalogowanych] TO JESZCZE JA, je┼Ťli macie ju┼╝ dzikie mi─Öso marsz do apteki po PIGMENTUM CASTELLINI!!
Po zabiegu nic mi si─Ö nie dzia┼éo, ┼╝adnej krwi b─ůd┼║ ropy. Duch wieje k─Ödy chce Bardzo trafne okre┼Ťlenie !!! Nie narzuca┼éam kosmetyczce nic. mam kr─Öcone w┼éosy i ci─Ö┼╝ko mi jest znale┼║─ç dobrego fryzjera. Co dziwne we wcze┼Ťniejszych moich ci─ů┼╝ach w pierszych 3 miesi─ůcach mia┼éam plamienia i b├│le, teraz jakotakich nie mam i nie musz─Ö bra─ç hormon├│w na podtrzymywanie ci─ů┼╝y (jak podczas 2 co uda┼éo mi si─Ö donie┼Ť─ç). [link widoczny dla zalogowanych]
PROFESJONALNE FORUM: powsta┼é─ů mas─ů wymasuj twarz i cia┼éo; Napewno b─Ödzie oki Witajcie...!! I w og├│le Aurelio droga przesta┼ä spamowa─ç tym badziewiem. Przewa┼╝nie 10-20 min zamoczenia w takiej wodzie nawil┼╝a ┼éadnie w moim przypadku nog─Ö co powoduje ┼╝e sk├│ra si─Ö mniej ┼éuszczy i nie wysycha tak wok├│l drut├│w nie powoduj─ůc naci─ůgni─Ö─ç, kt├│re normalnie sprawiaj─ů b├│l. Ja w czwartek kupuj─Ö test i rano w pi─ůtek robi─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanie moze troche dziwne ale jak sie to wkłada bo tam nic nie pisze tylko tyle zeby nie wyłuskiwac z opakowania czyli jak ?????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dodatni powy┼╝ej 1,100
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi to bardzo pomog┼éo bo te┼╝ po zabiegu w ci─ůgu miesi─ůca zacz─Ö┼éo zn├│w wychodzi─ç dzikie mi─Öso . wiesz co, nie czekaj tylko le─ç ju┼╝ dzi┼Ť na izb─Ö przyj─Ö─ç do szpitala i poka┼╝ to dy┼╝urnemu ginowi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam pomysł na powrót wagi:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy potem te tyje?

tak zdarza┼éo si─Ö, ┼╝e czasami wieczorem po ca┼éym dniu odczuw┼éam jaki┼Ť b├│l, ale niestety nie jestem w stanie teraz powiedzie─ç czy to by┼éo z powodu kr─Öcenia,.. [link widoczny dla zalogowanych] Na ul.
Racja, to k─ůtniki. Bu┼║ka i powodzenia Ciagle gdzies mnie nosi, uwielbiam sie bawic , taniec jest moja pasja. [link widoczny dla zalogowanych] Facecik JESTE┼Ü SUPER!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
u mnie cisza, wkurzaj─ůca cisza. Je┼Ťli nie masz co zrobi─ç ze swoja pociech─ů a musisz wr├│ci─ç do pracy. Pozdrawiam bron boze!!! Wspirajmy si─Ö !!! Po to sa lewatywy zeby oczyscic jelito grube zanim sie zacznie glodowki,ale Ty nie wiesz o tym napewno bo skad masz wiedziec? Odpowiemy Ci ch─Ötnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chodziłam do wielu salonów fryzjerskich...
A w Veronie podoba mi si─Ö, wiadomo, miasto pi─Ökne ale co z tego jak brakuje przedewszystkim znajomych, klimatu, imprez...itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
Podobno tam jest fajna fryzjerka kt├│ra ma wizje artystyczne dotycz─ůce fryzur ( fajnie obcina ) !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam i ┼╝ycz─Ö wytrwa┼éo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
jutro nie pospie bo musze zrobic badania krwi, mam nadczynnosc tarczycy, lecze sie od niecalych 2 miesiecy i musze ja skontrolowac. Licze na to ze moze meridia pozwoli mi wytrwać w diecie bo skoro zmniejsza sie łaknienie ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie s─ůdze by by┼éa to ziarnina bo to co┼Ť wyroslo na drugi dzien po uderzeniu (chyba ziarnina tak szybko nie rosnie).

31 dni [link widoczny dla zalogowanych] chirurgicznie?
To nas zmienia, to nas od ┼Ťrodka zabija i tak jak kto┼Ť z Was napisa┼é - obrastamy w skorup─Ö - dla ┼Ťwiata ┼Ťmiejemy si─Ö, a w ┼Ťrodku wali si─Ö nasz ca┼éy ┼Ťwiat. Piersi tez mnie bola jak dotykam. Podam nr tel, bo warto wcze┼Ťniej zadz i si─Ö zapisa─ç, 032 7245027, ew kom├│rka do fryzjera Daniela 604 731454. A tak na marginesie to czy ktoras z was ma bardzo krotka szyjke macicy i byl w ciazy? Przed chwileczk─ů bra┼éam prysznic, ale ma┼éo on pom├│g┼é i czuj─ů jak po plecach pot mi kapie. [link widoczny dla zalogowanych]
walcze dalej teraz 3 miesiace intensywne masaze uciski dermatixem 3x dziennie!!! Przyczyna gdzie┼Ť musi byc ,na razie jest gdybanina ....?????? Jako┼Ťciowo s─ů dobrze zrobione. A 1000 czy 1700 z┼é lepiej zatrzymajcie w kieszeni, szkoda je wyda─ç w 2 dni. Pozdrawiam! Kr├│j ┼éadny, reszta - jak sie komu podoba. wiec moze jednak zdecyduj sie na takie zabiegi, dobrze ze kolejny raz nie poszlas na wycinanie bo to by rzeczywiscie nic nie zmienilo...
[link widoczny dla zalogowanych]
tak jakbym wjezdzala na jakas gore, czyli cisnienie w gore mi idzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To prawda?


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o grze Dance! Strona G│ˇwna -> NowoÂci ze Âwiata Dance! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin